miercuri, 30 iulie 2008

Doctore sunt un pic nehotarat... sau poate nu...

Ca-ntr-un scenariu de film slab, cu urzeală de intrigi ce aduce de departe cu întoarcerea lui Vodă Lăpuşneanu, însă cu un moto deformat, de genul: “Dacă voi nu mă vreţi, eu va vreau”, sau nu, mai bine: “Dacă voi mă vreţi, eu nu vă vreau”, sau mai degrabă “Mi se rupe ce vreţi voi, eu întâi nu vreau şi pe urmă vreau înapoi, ca să v-arăt că fac numai ce vrea muşchiu’ meu, chiar dacă-i puţin ilegal”, ex-preşedintele demisionar se reînscăunează cu de la sine putere, în aplauzele proprii, lăsând cu gura căscată gloata de iobagi. Maestrul ne arată încă odata cât de voluntar poate fi, la propriu şi la figurat.

Pentru cei ce nu cunosc detalii, pentru ca sunt lăsaţi în intuneric, cărturarul nostru vă pune la dispoziţie istoria recentă:

  1. 10 iulie 2008, mesaj pe grupul Yahoo al complexului:

Deoarece constat ca sunt doar reprosuri cu privire la activitatea mea si nu beneficiez de un sprijin real in derularea activitatii Asociatiei va anunt pe aceasta cale ca demisionez din functia de presedinte al asociatiei si invit comitetul executiv sa-si delege un reprezentant pentru a-i preda competentele. Succes!

  1. 11 iulie 2008, mesaj pe grupul Yahoo al complexului:

Asa cum am anuntat ieri mi-am dat demisia din functia de presedinte. Inainte de a-mi scrie demisia ,in conformitate cu art.18 alin 7) din H.G.1588/2007, am numit in functia de vicepresedinte pe domnul Tarabuta George care in aceasta calitate va relua atributiile presedintelui pe o perioada maxima de 90 de zile.

La numirea domnului Tarabuta George am avut in vedere ca in calitate de membru al comitetului executiv si-a exprimat in nenumarate randuri nemultumirea fata de activitatea presedintelui si a comitetului executiv. Cred ca daca este sincer are ocazia acum sa demonstreze ca se poate si mai bine. Precizez ca articolul de lege nu prevede o consultare prealabila si ca dupa ce mi-am dat demisia nu mai pot face o alta numire.

  1. 15 iulie 2008, preşedintele se ţine de cuvânt:

  1. 16 iulie 2008, 8:21, mesaj pe grupul Yahoo al complexului:

Astazi 16.07.2008 in conformitate cu art.18 alin 7) din H.G.1588/2007, domnul Tarabuta George a acceptat functia de vicepresedinte si preia atributiile presedintelui pe o perioada maxima de 90 de zile.

  1. 16 iulie 2008, 8:58, mesaj pe grupul Yahoo al complexului:

In caz ca se vor organiza alegeri pentru functia de presedinte cred ca persoanele care candideaza pentru functia de presedinte trebuie sa prezinte Adunarii generale cazierul si adeverinta medicala din care sa rezulte ca nu are probleme cu capul.( se cere portarilor , de ce nu si presedintelui)

In cele aproape noua luni in care am exercitat aceasta functie mi-am dat seama ca daca nu exista echilibru in aceasta functie se pot face multe nazdravani mai ales ca rulajul lunar este de peste o jumatate de miliard.
Si o patalama la mana te cam scapa de acuzatie, vina fiind exclusiv a adunarii.

Din istorie stim ca mari manipulatori ai multimilor ajunsi conducatori erau de fapt si nebuni!

  1. 28 iulie 2008, ex-preşedintele dă pe la notar pentru a concepe un act fără nici o valoare, pe care-l ştapilează cu o ştampilă cel putin îndoielnică:


7. 29 iulie 2008, ex-preşedintele are impresia ca totul este OK şi-şi împarte dreptatea prin complex cu noua sabie ştampilă făurită în exil:

11 comentarii:

Anonim spunea...

Ce facem fratilor? Ne faultam singuri? Eu vreau sa ni se explice azi la intalnire ce s-a intamplat. Are baza legala chestia asta? Poate cineva cu cunostinte in domeniu sa ne lumineze? Se poate revoca o demisie si se poate anula o adunare generala?

Anonim spunea...

Incepe sa miroasa a "blat",ca tot e la moda cuvantul si, s-ar putea, foloase necuvenite pt ca altfel nu-mi explic. Sa chemam DNA-ul pe langa celelalte institutii obligate sa ia masuri in acest caz.
Le este frica de asociatie, ca aceasta ar putea sa preseze institutiile statului, in baza unor documente, sa ia masurile de rigoare.
Atata timp cat membri asociatiei sunt impartiti in 2 tabere nu se poate obtine ceva decat actionand singur, in calitate de pagubit.
Pur si simplu esti uimit de ce se intampla.
NE VEDEM LA SEDINTA!

Anonim spunea...

VEDETI CE SE INTAMPLA DACA NU L-AM CONTROLAT LA CAP CAND L-AM NUMIT IN FUNCTIA DE PRESEDINTE.

DE ASEMENEA, E NECESAR CA NOUL PRESEDINTE SA DEA O DECLARATIE CUM CA NU ESTE IMPLICAT IN AFACERILE RCC-ULUI.

Anonim spunea...

coup d'etat de berceni. alba neagra la piata sudului.

Anonim spunea...

Este incredibil unde s-a ajuns. Cum isi permite acest om sa isi bata joc de intreaga asociatie de proprietari ??? Cu ce drept anuleaza o adunare perfect legala ??? Cred ca ar trebuii actionat in instanta.

PS: ... DA HALATUL ... CAT E HALATUL ??? ... SCUMP DOAMNA SCUMP .... (NOROC CA AL MEU A FOST PLATIT DE DOAMNA DIRECTOARE)

Anonim spunea...

din cate vad stampila de la notariat este pe JUPYITER.........

Anonim spunea...

Razboi pe fata! Adunarea e perfect legala!

Anonim spunea...

DIN CATE I-AM INTREBAT PE CEI DE LA ASOCIATIE STAMPILA ORIGINALA A FOST PREADATA DOMNULUI TARABUTA ATUNCI CAND DOMNUL DUMITRESCU SI-A DAT PUBLIC DEMISIA. NU STIU CAT ESTE DE LEGAL CA DOMNUL DUMITRESCU SA-SI PROCURE SINGUR O STAMPILA. ORICUM ADUNAREA ESTE PERFECT LEGALA IAR PARTEA DOMNULUI DUMITRESCU ESTE EVIDENTA.

Anonim spunea...

Nu stiu daca este atat de evidenta, de data asta ce a facut el cred ca nu este nici in interesul asociatiei nici al rcc-ului. Pune multe semne de intrebare comportamentul acesta.

Anonim spunea...

Desi il respectam pe. d-l Dumitrescu ca si vecin, sa ma scuze, dar mi-a disparut tot respectul fata de d-lui. Eu sunt unul dintre locatarii care nu a mai ajuns la adunarea generala din 30.07 din cauza dezinformarii produsa de catre d-l Dumitrescu si amplificata de d-na administrator Doina Petre. Chiar in data de 29 iulie (deci cu o zi inainte) m-am intalnit in scara blocului cu d-na Petre care a tinut sa-mi sublinieze faptul ca adunarea generala a fost anulata si se va tine in toamna... E mai rau ca in filme...

Anonim spunea...

Instanta de judecata a constatat ca Adunarea Generala a fost nula.